Pages

Monday, February 28, 2011

MEMBER

Member gua secara ringkas terbahagi dua..Member real dengan tak real..Member real am nya gua tafsirkan seperti member sekolah,member makan nasik,member main bola,member main tegur dan member main main.


Manakala member tak real adalah member blogger,member fesbuk,member friendster serta member akhirat.campur dua dua jenis ada dekat seribu lebih jugak member gua.


Daripada seribu lebih,member yang betul betul "vintage" ada dalam seratus orang.Separuh masih belajar,yang lain jadi kerani sekolah,pengawal keselamatan,pembunuh upahan,stokis HAI-O,dan macam macam lagi.


Yang perempuan pulak kerja dekat klinik,kerja cashier,kerja belek muka dan tak kurang jugak kerja duduk rumah.Tidak ketinggalan kerja main fesbuk.masing masing dengan pendapatan yang tak menentu dan masih lagi "hesistate" dalam mencari haluan hidup.


Yang gua nak cerita sebenarnya,daripada seribu member member,hanya seorang bisnesman berjaya.Nama beliau nyaris nyaris menyelit dalam segmen bisnes.Bakal memiliki BMx tak berapa hari lagi.Beliau juga mampu membeli negara alaska pada bila bila masa.Selain itu belia pernah menyuarakan hasrat membida kelab ternama di indonesia,balikpapan FC.


memperkenalkan..








FAQIH TAHIR..
taukeh jeli kelapa..

Nilah member gua yang paling true dan stail.

4 comments:

Aleen Aiden said...

memang true habes klo tengok dari gaya lu citer.single lagi x beliau?hu3

- elina - said...

muka bsnesman berjaya nih .

hihi

hentakbelipat said...

patutnye mmbe lu kene aim membuka seberapa luas kebun kelapa dulu sebab dari asyik mengharap pengail kelapa..ada baiknya kelapa di kail sendiri

CERITA LEBAT said...

ahaha..