Pages

Monday, October 4, 2010

BERSAMA PAKAR SAKIT TUAN.-CERITALEBAT

Mulai minggu ni blog gua akan ada segmen "luahan perasaan bersama ceritalebat". Segala soalan boleh tanya gua via fesbuk untuk kemaslhatan bersama.


Soalan pilihan minggu ini..


Saudara,
Saya berumur 18 tahun dan baru menamatkan SPM ..Kini saya bekerja disebuah kilang di utara tanah air.Untuk makluman saudara saya bolehlah dikategorikan sebagai minah kilang yang cantik jelita..Bukan orang yang kata saya cantik,saya sendiri kata..


Masalah saya bermula semenjak saya mula berkenalan dengan jejaka A..Jejaka A mempunyai budi pekerti yang sopan santun gitu.rambut pun belah tengah dan sentiasa pakai kemeja kotak masuk dalam seluar..Saya begitu teruja dengan karakter jejaka A dan mula menyayangi dia..Namun apakan daya,keluarga saya menolak A kerana A adalah seorang bangla..saya kecewa.


Tanpa pengetahuan A dan keluarga saya, saya mula menjalin hubungan sulit dengan B..B juga berkerja berhampiran kilang saya..B mempunyai susuk tubuh yang sasa,misai yang ganteng serta punggung yang kukuh.Terus terang saya nyatakan setiap kali bersama B saya dapat melupakan kekecewaan terhadap A..Namun sekali lagi keluarga menolak pilihan saya hanya dengan alasan B adalah mat indon.


Saya sangat sedih dan terlalu kecewa..Saya tahu saya gadis yang cantik tetapi sangat sukar bagi saya membuat pilihan antara bangla dan indon..saya pening dan buntu...bantulah saya lebat..


-katty90-..(khatijah abu)


jawapan..
Khatijah,saya mulakan dari masalah awak yang kecil dulu ok..Saya tahu awak sangat cantik namun awak sedang buntu dan pening sekarang,saya syorkan awak menghempuk kepala awak ke tiang elektrik untuk menghilangkan rasa pening itu..


Bagi masalah awak yang kedua,seharusnya wanita yang cantik jelita seperti awak ini dingorat lelaki dari new zealand,bukan dari new delhi..dalam soal membuat pilihan pula,ibu bapak awak tidak boleh menolak orang sesuka hati kerana belum tentu ketiak bapak awak lebih wangi dari ketiak bangla berkenaan.


Sebagai kesimpulan dan ikhtiar yang terakhir,seelok eloknya saya syorkan awak bunuh diri kerana bagi saya tidak ada yang lebih lingkup selain berkahwin dengan lelaki indon..

salam satu malaysia.


p/s:..sory lama gila gua tak update blog,kerja banyak.

13 comments:

NARDtheNERD said...

tapi i yakin ketiak abah i lagi wangi dari bangla. hahaha.

hentakbelipat said...

hahah..cam gampang

iyou said...

hahaha... bangang itu pompuan..
cantik sgt la tuh smp cari mat indon+bangla...

yg buat cite ni lagi bang***

Unknown said...

haha..bek xyah mntk nasihat dari dr lebat kan?hiih

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Amir Syahir said...

fadilah cometome je bro.

CERITA LEBAT said...

nard..ketiak bangla bau sireh

hentak...haha..

iyou...gua bijak woi


echah..steady aja..

hiro..fadilah come to mama

Unknown said...

bad taste..... teruja dgn bau diorng maybe..

Sharinginfoz said...

he he he sessi apa ni.....

ana said...

hahahaha...apa la.

Fazleyatul Aini said...

hahaha sengal la
ends up bunuh diri
gila la profesor lebat mmg hebat btol

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bau kaum itu emmang sebegituu. anyway lucu story andaa;))

nur said...

haha.. segmen apa la den ingat tadi..
ALL IN ONE