Pages

Saturday, August 21, 2010

Kisah Benar :Hubungan Terlarang Datuk dan Cucu Akhirnya Terbongkar.



RAMADHAN TAHUN 2055

Aiman->atuk dulu masa muda muda buat apa malam malam ramadhan camni.

Gua->facebook

Aiman->kalau time time sepertiga malam pulak?

Gua->belog

Aiman->sepuluh malam terakhir?

Gua->facebook dengan belog

Aiman->biar betul atuk ni?

Gua->eh eh budak ni.








P/s; sebenarnya gua pun tak tahu nak bubuh gambar apa untuk entry nih..

18 comments:

MOFASAD said...

lu memang sakai

hahaha

aleen adela akoo ^_* said...

SOSIAL.

Sharinginfoz said...

layan aja le bro

.sweet-ants. said...

hahah
posible jgk jwpn atuk tu

lumut said...

gua teringin nak tgk fasha jadik baik luar dan dalamnya...

hye ...
aiman tu comel ke?ade kacak mcm saya?

CERITA LEBAT said...

mofasad..sakai itu seni..haha

aleenn..spesial

sharing..gua layan dah tu..keh2

sweet antz..jawapan gua lebih soluble der

lumut..fasha lebih teringin tgk lu rasanya..hehe

cikgu isza said...

tercabar cucu tu..
:)

•myraSHJ• said...

agak agak kalau Aiman tnye nenek dia,jwpn yg sme ta ?
heh !

CERITA LEBAT said...

cikgu..masa ni cucu gua yg ambik alih ceritalebat gua..haha

myra..nenek dia baik tau..hehe

sWeeT mEdiciNE said...

neneknyer mana?

jo said...

nasib baik gua tak terasa bila baca entri ni...

miss li3na said...

itu baru atuk nye..
blum lg cucu2 nya...

Cgi0 said...

la jer la labu...

Siti Nur Aminah said...

aku ingtkn hubugn terlarang la tdi,.ciss

stiffler said...

.......

oranglidi said...

mencabar jugak cita-cita lu ini.

mungkin saja 2055 dah takda fesbuk dan blog. hehe.

Linglung said...

fb gu tak tau la kan sampai bila..tp kalau blog ni mmg lama pergi dia..

freeman said...

cit!... he he