Pages

Thursday, December 23, 2010

Trilogi Kampung Gua-Siri Member Member.

Segala rakan taulan yang gua tinggalkan lapan tahun lalu haram tak dengar cerita..Gua kembali ke alor setar..Bermacam macam pattern membe lama gua jumpa.

Member-member yang dulu kurus sekarang dah gemuk,yang gemuk sekarang dah mati,yang dulu selalu buli gua sekarang dah jadi maknyah,yang dulu bangang sekarang bawak BMW,yang dulu dapat no 1 dlm kelas sekarang alhamdulillah sekarang dah mula kerja kilang,yang dulu pemalu sekarang menikah dulu,yang dulu malas mengaji sekarang dah jadi mufti,yang dulu tak boleh pakai sekarang dah mengaji luar negeri.

duniawi ni peraturan dia mudah,kalau lu lembik dengan ujian hidup lu nanti tak bertujuan..

ni safwan,dulu biasa biasa tapi sekarang dah luar biasa ataupun ultra biasa


p/s: persamaan semua membe gua adalah mempunyai fesbuk.

14 comments:

Dyna Yvonne said...

biase beb.lumrah hidup.sape xleh tahan ngn dugaan idup kompem org tu mati.

CERITA LEBAT said...

yes!

Lan Bingka said...

roda kehidupan..kadang2 di atas kadang2 di bawah.. banyakkan bersyukur..:)

tia said...

hahaha!
mcm2 member lu kan ?

mR.LineKlear said...

lu apa mcm?haha

CERITA LEBAT said...

lan..hidup gua macam tayar..

tia..ya gua steady..

lineklear,mcm celaka..kahkahkah

Amir Izzat said...

salam., lumrah hidup der. arini hari ko. esok hari aku. pastu, jadi mayat la kita (mati)..hehe.

Amir Izzat said...

salam., lumrah hidup der. arini hari ko. esok hari aku. pastu, jadi mayat la kita (mati)..hehe.

CERITA LEBAT said...

hehehe

Selikat Coklat Berbicara said...

tue la lumrah kehidupan beb. see , dulu tak ley pakai skrg dah p mngaji oversea tu wa suke der . AHAHA

terkini : WHAT ARE YOU DOING ?!

A.D.A.M. said...

ye. Hidup mesti mau kuat!

CERITA LEBAT said...

hidup klu lembik lebih baik main dam

Anonymous said...

delete plz[url=http://google.com].[/url]

Anonymous said...

Сейчас, в разгар жаркого лета, когда за окном +30 и так хочется насладиться прохладной водичкой, самое время поговорить о бассейнах. Бассейны-инфинити, растворяющиеся в безбрежном океане или в небесном пространстве, поражают любое воображение. Концепция бассейнов-инфинити возникла во Франции, но в настоящее время бассейны такого типа можно встретить лишь в роскошных отелях самых престижных экзотических курортов мира, так как технологию устройства таких бассейнов нельзя назвать дешевой. Наиболее яркое впечатление производят бассейны-инфинити, расположенные на холмах или на склонах холмов в окружении зеленой растительности, и те, что обращены к океану, сливаясь с его бесконечными голубыми просторами.

[img]http://blog.wwwzona.ru/uploads/img/travel/besconechnye_basseyny/besconechnye_basseyny_logo.jpg[/img]

[color="#000000"][b]1. Удивительный бассейн-инфинити на острове Бали. (Photo credit: Sean McGrath)
[img]http://blog.wwwzona.ru/uploads/img/travel/besconechnye_basseyny/besconechnye_basseyny2.jpg[/img]

2. Бассейн отеля «Шангри-ла» на острове Мактан, провинция Себу, Филиппины. (Photo credit: bingbing)
[img]http://blog.wwwzona.ru/uploads/img/travel/besconechnye_basseyny/besconechnye_basseyny3.jpg[/img]

3. Бассейн отеля «Алила Убуд» на острове Бали. (Photo credit: Sean McGrath)
[img]http://blog.wwwzona.ru/uploads/img/travel/besconechnye_basseyny/besconechnye_basseyny4.jpg[/img]

[url=http://www.blog.wwwzona.ru/forum/index.php?/topic/106-beskonechnie-basseini/]Остальные не влезли в сообщение :( Продолжение смотрите здесь[/url]