Pages

Saturday, July 3, 2010

gua tak boleh nak berenti ambik benda ni..

semenjak sepupu intro kat gua dulu
siang malam gua dah mula tak konsisten,
lifestyle gua sebagai belia sekarang
dah tak berapa belia.
member2 gua start pulaukan gua kerana anggap gua "destroying record".

ah!~gua pedulik hapa.

hidung gua berair deras,
mata gua merah lampu isyarat,
jantung gua dup dap dup dap.

mak bapak gua pulak jenis tak peduli sangat dengan addiction gua,
fashion kolumpo la orang kata,
panggil kenduri pun pakai facebook,
manusia zaman sekarang pattern duniawi paling kemas,
mana hilang hadhari...

ahh!!~ gua tak ada masa nak bagi tazkirah.
gian gua dah datang...tak tahan betul,...


sepupu gua memang puaka,dia senang dapat barang..
sebab dia duduk dekat kampung,tapi gua payah dapat..
dealer macam tak berani..

kalau ada pun harga macam celaka..
semalam gua tarik overdose,
hari ni badan gua panas macam seterika..

*

dia dah mai dah...menggeletar kalau dapat ni.

*

*

*

*
p/s: sikit punya susah cari port nak bantai durian,
kentut jenis ni yang bau memang tak boleh nak runding
..

8 comments:

Dyna Yvonne said...

hoh...
wa nak join..
wak nk join sama lu...
ahahhaa....

















hye awk...
mintak doyan 10 bijik leh...






wa klo doyan mmg hantu lah...





>_<

NARDtheNERD said...

xmakan durian.
hehehe.

ceritalebat said...

haha..10 bijik banyak gila....awat x makan durian??

abc+milo said...

eewwwww.......busuk~!

kalau x musim camne nk lepaskan rs addicted tuuu?? explain skettt...

ceritalebat said...

sbb tak sampai musim lg la yang addicted tu..hahaha..

::cdot the dot:: said...

haram!!

durian pun lu addicted!! gigil jek lebih..

Linglung said...

keh keh keh..
mantap derr jalan cerita makan durian lu ni..hehe

ceritalebat said...

woi,barang ni jabatan narkotik x berapa nak ambik kesah,sebab tu gua besar kepala..

linglung..durian itu indie..haha