Pages

Saturday, July 24, 2010

Lunamaya berketurunan sabak bernam??gua tak tipu..




"truutt truutt"
ahh rakyat mana pulak mesej gua tengah hari macam ni..
gua slide henset dengan sekali henjut lantas picit punat view..

lelaki L28=> bro,lu download apa-apa benda kat mana?


gua => apa-apa menatang apa?lu nak download apa?



lelaki L28=>err LUNAMAYA...



gua geleng kepala...gua pandang kiri kanan..budak sabah dengan budak kedah melenggang kemas disebelah gua macam tak ada masalah..gua tarik napas dalam dalam...sedikit sebanyak gua beristighfar..gua taip pelan pelan,gua tekan send..

**

**

**
gua reply=>http//www.imammuda.com/


gua gelak mengekek..kalau semua pihak letak tanggungjawab mentarbiyah atas bahu gua,barai la gua..bila masa gua nak handle makan minum kucing gua.cuba cakap...eeeee....tak suke taw..

5 comments:

azee anak salim said...

hahaha...sengal deyh..

::cdot the dot:: said...

ooooooooooooii...gua dah tgk dah....,meletopppp sial body luna ni...


astaghfirullah....imam muda ttp di hati..

hentakbelipat said...

kalau brader tu dah tanye mane nk dwld apa-apa tu kire nye lu dah rasmi dlu la ni..dasar xnk kongsi ramai2 betul..haha

Yatre Hayati said...

hahahaha....mesti sumpah berbakol2 dia bagi...

bukan penggoda said...

hahaha. poyo gle bg link imam muda.

barai la sgt kan. klw stkt nk jg kucing ko tu, meh aku tlg. aku tlg tgk jela tp.

bkn aku fobia kucing, kucing tu yg fobia aku. miahahahahahahah.