Pages

Thursday, July 1, 2010

piala dunia dari spek mata gua

seumur hidup gua sebagai penyerang skuad tanjong agas fc,tahun ni genapla 6 edisi piala dunia nama gua digugurkan daripada pasukan argentina..mungkin kali ni alasan yang lebih munasabah gua "esep" dari maradona yakni memberi peluang kepada messi untuk mencipta nama..berair jugak biji mata gua nak telan kenyataan yang really2 "scretch" reputasi gua selaku striker berwibawa..

***
**
*
sejak piala dunia ni waktu ibadah fardu ain gua betul jatuh time masa kecederaan,yang paling terang sekali waktu subuh gua..matahari dah setting baik atas kepala baru gua jaga...

masa2 yang gua luangkan untuk beriadah didepan komputer riba dah tak berapa terjaga..pakcik google,facebook kadang2 tegur jugak tapi macam biasa kepala gua ni solid sikit..

**
gua nak kena pegi sain buku rekod adik gua kejap..
p/s:sory la kalau gua cerita lebat sgt kali ni,biasala orang kedah ni dia punya semangat lain macam...kalau bersembang feel dia macam nak bantai orang,dia punya berani tahap boleh makan nazi,mengumpat jarang2,tapi kerap mengaji...gua out dulu k~chill~

2 comments:

Anonymous said...

memang lebat intro anda. hahaha.
org kedah yer? berjiran la kita.
i org penang!

CERITA LEBAT said...

haha..anak mami ka?